2013. szeptember 28., szombat

~

Takaróba bekuckózva, forró teával, laptoppal az ölemben, kicsit még kómásan állok neki pótolni. Már több mint egy hónapja nem írtam semmiről, és bizony páran már meg is jegyezték, nem is egyszer, hogy ideje lenne már, no. Most érzem rá az erőt, a késztetést, és nem utolsó sorban, mindig jobb olyat csinálni, amit épp nem kötelező, és valahogy nem vesz rá a lélek, hogy megmozdítsam a hátsó felem, és elmenjek a postáig :3

ŐSZ van, így, szép nagy betűkkel. Aminek kb. külön szentelni fogok egy bejegyzést a közeljövőben, mert annyira-annyira imádom ^^
Idekint se érne senkit meglepetést, itt is esik (mikor nem?!), fúj a szél, hűvös van, köd van, meleg későnyaras napsütés olykor - minden, csak mint otthon. Talán a tavalyi őszhöz képest (ami nem volt épp ősz, hanem kései nyár és gyors átcsapás télbe) - itt az az igazi ősz van :3 Na de nem ömlengek most magáról az évszakról, ez külön bejegyzést érdemel majd, szép őszi képekkel ^^ Talán ez is vesz rá, hogy ezt megírván, kivonszoljam magam a házból, viszem a fényképezőgépet, és csinálok pár képet.

Szóval, ami az elmúlt egy hónapban történt... Most nagyjából összeszedem, lekaparom címszavakban, és még a hétvége folyamán elkezdem őket olvasható bejegyzés formájába önteni, remélem több, mint kevesebb sikerrel.
Volt 2 hétig 6 - azaz HAT gyerekem, extra macerákkal, alváshiánnyal, halomnyi mosogatnivalóval, és takarítanivalóval kiegészítve. Aztán az iskola is elkezdődött, sokkal több szabadidőt adva. Beiratkoztam egy nyelvi kurzusra, heti kétszer járok. Az egyetemi lehetőségekről is elkezdtem olvasgatni, kidekoráltam a szobámat (VÉGRE ^^) belekezdtem a téli ruhatáram bővítésébe ( :3 ), regisztrálófélben vagyok egy kormányhivatali izémizéhoz (ofsted - külön élmény az egész procedúra a tucatnyi papírozással és ujjlenyomattal és áhh.). Megvettem a repjegyem decemberre, visszafelé még mindig nem :D. Bővítem a látóköröm, sokszor ezt erőszakkal, de muszáj, különben főbe lőném magam az itteni dolgok miatt néha :D. Ja és keményen csiszolom a személyiségem. Oh, és el ne felejtsem, közben a náthával küzdök, mert hát nem is lenne ősz az ősz, ha én nem lennék gethás ^^
No, akkor később (remélem még délután) jelentkezek, van jó pár bejegyzésre való anyagom, egyet azért csak összedobok ma. x!


u.i. a Tumblr jó dolog és új megszállottságra leltem benne :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése