2013. augusztus 16., péntek

~Tropical World

Kedden Kanyinnal ketten voltunk itthon. Hostanyám megkért, hogy ha úgy gondolom, menjünk már el a Tropical Worldbe, ne itthon punnyadjunk. Persze, miért ne mennénk, a hely úgyis Roundhay Parknál van, amit már meg akartam nézni régóta egyébként is, na meg akármi is, megyek, ezért is vagyok itt, felfedezni új dolgokat, helyeket. A park a város másik végében van, de van közvetlen busz oda innen, szóval jó dolgunk volt. Ettől függetlenül leszálltunk a belvárosban, elmentünk kajálni a mekibe, ahogy megkért hostanyám. Na egy biztos, itt nem fogok egy pennyt se többet költeni a McDonaldsban. Borzalmas itt a sajtburger, de a krumpli sem olyan jó, mint otthon. Nem viccelek, teljesen más. A burger sósabb, és más íze is van, a krumpli meg halott színű, és nem finom. Sose gondoltam, hogy valaha is megutálhatom a mekis kaját, de itt sikerült. Persze ez nem baj, mivel nem a legjobb dolog a világon, de legalább nem lesz az, mint otthon, hogy bemegyek egy sajtburger menüért, csak úgy. :D
Menet közben találtam két boltot is, amit le kell meóznom a hétvégén, holnap ott kezdek délelőtt :) Ja és láttam a buszról egy magyar boltot, magyar felirattal!!! Holnap oda is bemegyek, kíváncsi vagyok rá nagyon :) Na meg remélem hallok egy kis magyar beszédet, eléggé elszoktam tőle :D Kedden mikor később felszedtük Demit a bölcsiben, az öltözőknél egyszercsak magyar szavak csapták meg a fülem. Egy kedves párt hallottam magyarul karattyolni, közvetlen a hátam mögött. Nagyon nagyon megörültem nekik, annyira bezsongtam, hogy angolul kérdeztem vissza egyszer :D De sajnos ők csak egy barátjuk gyerekét vitték haza a bölcsödéből, és már vissza is utaztak Magyarországra, de attól az élmény még nagy volt :) A gyerkőceim meg csak pislogtak, hogy mit karattyolok, és utána meg kérdezgettek, hogy miről beszéltem :D

Na de vissza a fő témához. Tropical World. A környék gyönyörű. Roundhay Park sokkal szebb és nagyobb, mint gondoltam! Most csak egy részére volt idő, a tavakat meg se néztem, de amit eddig láttam, bőven lenyűgözött. Audreyval mindenképpen fel fogjuk fedezni magunknak a helyet még a nyáron, amíg jó idő van :)
A jegy abszolút nem drága Tropical Worldbe, 2.30 egy gyerek jegy, 3.40 a felnőtt. Mondjuk azt hittem megsülök, olyan rohadt meleg volt bent az állatok végett ugye. De megérte amúgy, nagyon jópofa az egész hely, jól ki van alakítva az egész, és érdekes is :) Na meg rengeteg témát ad fotózáshoz, kifejezetten élveztem a helyet :)
1-2 óra alatt bejárható, persze lehet tovább is bámészkodni, de abban a kegyetlen párás, fullasztó melegben ennyi is elég volt :) Hazafelé Kanyin bealudt a buszon, ami azt illeti én is, mikor felriadtam, azt sem tudtam hol vagyunk hirtelen :D
Ja és ooooolyan nagyon finom karamellát vettem ott, 3 fontért, hogy az csak na... persze rohadt drága volt az a kis zacskó, de életem legjobb karamellája :)
Pár kép: 







Elég fura, hogy most írok, négy óra van még csak, és péntek, amikor mindkét gyerkőc itthon van. De hálistennek a tündéri Jessica és Sophie átjöttek játszani, és elég jól lefoglalják a gyerekeimet, van nyugi kicsit :) Gyorsan kihasználtam ezt az időt egy kis blogolásra, de tovább is állok, kitakarítom a gyerekek szobáját, és akkor nem húzódik el az esti takarítással az idő, hamar tudok aludni :D Szerencsére ha a tévét benyomom, mindenki mint a kisangyal, csendben van, és bámul, nem okoznak bajt, nem kell 2 percenként abbahagynom majd a takarítást, gyorsan letudom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése