2013. augusztus 5., hétfő

2. hét ~

Vége az első 5 munkanapos hétnek. Hétfőn egyedül voltam javarészt a három gyerekkel. Kedden Demi bölcsiben volt, szóval elég nyugis volt a nap :P Szerdán alig vártam, hogy vége legyen már a napnak... Miután végeztem,  rámírt az egyik au pair ismerősöm,  hogy két napig a városban van,  mert otthagyta a családját,  és csak pénteken van repülője haza. Gyorsan ledumáltuk, hogy búcsúzóul csináljunk már valamit,  szóval találkoztunk a belvárosban és beültünk egy pubba. Csütörtökön ugyanez,  de előtte megmutatta a puccos hotelszobáját amiért éjszakánként egy heti fizetésem perkálta xD De mondta, hogy már egyszerűen nem tudta tovább vonszolni magát a rengeteg csomagjával,  inkább elköltötte minden pénzét.
Pénteken kissé kitértem a hitemből. Minden gyerek picsogott,  a kedvem se volt túl jó, fáradt is voltam már. Este 8kor még takarítottam,  hát mert persze, hogy péntek este kell nagytakarítást tartani... na mindegy,  majd egyezkedek a későbbiekben hostanyámmal ezügyben...
Szombaton elsősegély kurzuson voltam, kilenctől négyig.  A végén volt teszt meg napközben gyakorlat is. Végül megkaptam a kis igazoló akármit és mindenki boldogan távozott.
Reggel a buszon kértem a heti bérletemet,  mire a sofőr közölte, hogy nincs több tokja, tegyem le a hátsómat és kész. Ugyanez volt átszálláskor is xD hazafelé meg kértem szintén erre a sofőr adott egyet 19.50 helyett 13.50 ért,  amit csak az ún. Green Boundary-n belül tudok csak használni. Ez nem más,  mint a külváros, tehát a belvárosban már nem használhatom.... először csak néztem,  hogy mi a különbség,  végül telefonról neten rákerestem. Totál ráparáztam, hogy most mi lesz,  de megkértem a sofőrt,  hogy csináljon ezzel valamit és a mogorva feje ellénere nagyon kedvesen kicserélte nekem a felárért cserébe természetesen. Egy rossz szava nem volt, bár nem vagyok benne biztos,  hogy csak az én hibám volt,  mivel úgy kértem, ahogy a jegyen is áll. Na lényegtelen,  megoldottam ezt is :D
Utána bementem MEGINT a Primarkba.... vonz az a hely. XD vettem ezt azt,  abszolút nem sok dolgot. Találkoztam Audreyval, keveregtünk a városban. Megbeszéltük, hogy jövő héten elmegyünk moziba,  megnézzük az új Johnny Depp filmet :D
Vasárnap hajnalban aludtam el, elég későn,  4-5 között,  9kor meg arra keltem, hogy Lammie kopogtat. Reggelit hozott, nagyon aranyos volt tőle. Mondjuk nem ettem belőle, mert aludtam inkább tovább. De csak nem sértem meg, gondoltam elhanyagolom a szokásos morcos modort, amit akkor szoktam felvenni, ha felkeltenek és nem nyomtam a kezébe a tálcát,  hogy kössz csak aludni akarok, hagyjál már.
Majdnem egész nap aludtam, nem csináltam sok mindent. Delután még jött valami rokonuk is családostul, nekem meg nem volt kedvem cirkuszi majmot játszani, szóval inkább le se mentem. Este 7-8 körül mikor megint aludtam,  megint jött Lammie, hogy jól vagyok-e. Nagyon kedves tőle,  hogy így aggódik... csak mégis zavar valamiért. Csak nem hagyott békén, le kellett jönnöm és benyomtam egy szelet pizzát, hogy nyugi legyen.
Holnap Demi szülinapja van, nem dolgozok, Lammie szabadságot vett ki, délelőtt beregelek az Ofstedhez, elmegyünk dokihoz beregisztrálni stb. Utána pedig ha jó idő lesz,  elmegyünkegy vidámpark félébe, ha esik akkor programot változtatunk. Lammie mondta, hogy maradhatok itthon,  de jobban örülne ha mennék velük. Hát miért ne, annyira rossz nem lehet. Ma este beugrok a városba,  valami apróságért a rosszcsontnak.
Majd jelentkezek még a héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése