2013. július 29., hétfő

~Első hétvége

Na és akkor az első hétvégéről.
Csütörtöki napon érkeztem, késő este, 10 körül értünk haza a vasútról. Akkor már csak enni, fürödni volt egy kis erőm, és alvás.
A kissráccal (Demi) még este találkoztam, mert egyszerűen fel volt pörögve, hogy új nanny érkezik a házhoz.
A kislánnyal (Kanyinsola) másnap reggel találkoztam először.
Amúgy egy afrikai családnál vagyok, a szülők Nigériából jöttek, már 10 éve élnek Leedsben, előtte nem tudom hol éltek, erről még nem beszélgettem velük... Amúgy mindenkinek hosszú neve van, és rövidítik ezerrel, na meg furcsa a kiejtésük is, apuka nevét pl egy hétbe tellett megtanulnom rendesen.
Deminek pl 9 neve van összesen, Kanyinnak csak 4 vagy 5. Náluk szokás, hogy amikor gyerek születik, a szülők választanak egy nevet, amit leginkább használnak majd, és minden közeli élő rokon is ad egy nevet a gyereknek. Minden nagymama-nagypapa-nagynéni-nagybácsi is, ha akar.
Napokig Kanyin kijavított a kiejtéssel, de már sikerült megtanulni rendesen :DD
A kajájuk. hááááááááááát. Rengeteg afrikai kaját nyomnak, minden nap van valami. Eddig kb 6-7 féle kajájukkal találkoztam. Abból kettőre azt mondom, hogy jó. Az egyik egy babból készült étel, a másik darált marha fűszeres, paprikás csípős szószban rizzsel. Ja amúgy mániájuk a chili paprikapor.... mindent csípősre csinálnak. Mondjuk engem nem zavar, mert úgysem eszem az ő kajájukat, a másik meg úgyis imádom, szóval nem lenne gond.
Na de a hétvége.
Pénteken elkísértem az iskolába Kanyint, ami itt van 5 percre. Megnéztem milyen egy napjuk kb, de nagyon mit csinálnom nem kellett. Lammie viszont nagyon rendes volt, kifizette a csütörtöki-pénteki napomat is, a vonat jegyárral együtt... Pluszba kaptam bérletre is pénzt. Teljesen jó sorom van.
Szombaton reggel bementünk hostanyámmal a városba, megmutatta Demi bölcsijét, az uszodát, ahova a leányzót hordom majd, a belvárosban nagyjából a fontosabb dolgokat. Hazafelé bevásároltunk, itt a környéken is végigmutogatott. Aztán itthon már csak pihi volt, meg aktív beszélgetés az otthoniakkal.
Vasárnap két bébiszitterrel találkoztam. Az egyikőjüket egy Leeds és környékbeli aupair csoportban ismertem meg a fb-on, a másik lány pedig őt ismerte, így lettünk hárman.
Bejártuk a város nagyját, jó pár érdekességet megnéztünk, csináltunk egy rakásrakás fényképet, elütöttük az időt rendesen.
Annyira nem volt eseménydús a hétvége, de lelkileg bőven sok is volt... :D ennyi újdonság, és ráadásul nem csak mint egy nyaraláson, hanem a tudat, hogy egy évet fogok itt lehúzni... :D na de azóta elég jól sikerült hozzászoknom :)
Képeket nem rakok fel sokat, mert akinek szánom a képeket, fb-on úgyis látja :) de ne legyen már túl kopasz, minden bejegyzéshez beszúrok egyet, főleg ilyen kis trendi instásokat :D
kilátásom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése